zaterdag 25 juni 2011

Nijmegen de Matrix gooide hun HOORENS OP !!!

Dag lieve mensen,

Heb net een show gedaan in de Matrix in Nijmegen zooooo ze zijn aan daar die kidz pffff.
Ik heb een paar foto's gemaakt met mn BB echt zonde van de kut kwaliteit De Camera man
kon helaas niet mee vandaag. Er was wel iemand daar met een Cam dus ik heb om de beelden
gevraagd en zal binnen kort wat uploaden voor jullie!!!

Wat een top avond weer #deteering 

Heb wel van Flex verloren met de schreeuw wedstrijd/oorlog  man LOL zijn kant schreeuwde harder maar hij had aan die kant meer dames/meisjes staan gewoon die lul. Echt iets voor hem ook om het de hele weg terug erin te peperen bij me pfff eikel!! Ik pak m wel de volgende keer .....

Nijmegen  ik hou van jullie  DE ONDERBAAS 

Chek hier wat foto's  









LOL tot de volgende keer !!!


Ik heb DeOnderbaasTV kanaal ook even in een nieuw jasje laten steken. 


http://www.youtube.com/user/DeOnderbaasTV

Geen opmerkingen:

Een reactie posten