maandag 27 juni 2011

voorprogramme WU-TANG CLAN 6-06-2011 MELKWEG

Hey mensen,

Bijdeze een video van de voorprogramma van de Wu in de melkweg.
Ze waren er ook gelukkig een beetje voor  mij die mensen LoL dus ik kreeg ze wel mee.
Het is een leuk filpie geworden al zeg ik het zelf!!!


Het was in iedergeval een hele eer om dit te mogen doen en wil bijdze de Melkweg en Mr Edwin van Andel van harte bedanken voor de gelegenheid. Ook wil ik Timon Suikerbuik bedanken voor de technische ondersteunig.

Wil FIFTV van de Sloddervosgang bedanken voor het beeldmateriaal en Hacii van Inkrowd Tattoos op de Waterlooplein voor de prachtige foto's die jullie eerder op mijn blog hebben kunnen zien.

In dit filmpie kunne jullie ook een keer zien wat voor'n ROCKSTER DJ CHIEF ook eigenlijk keihard is LOL


LOVE DE ONDERBAAS


ps. de datum in het filmpje klopt niet , het is een klein foutje dus we laten dat gewoon zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten