vrijdag 17 juni 2011

GOED NIEUWS!! Youtube .... BoondockSaints Teaser Track

Dag lieve mensen,


Ik wil bijdeze vermelden dat mijn  kanaal geaccepteerd is voor het partnership programma van Youtube.


Dit betekent helaas wel dat ik in het vervolg alle tracks van mij persoonlijk zal uploaden en, derden zonder toestemming van mij zullen verwijdert worden van Youtube.


Om deze gebeurtenis te vieren gaan wij ( omdat hij goed is ontvangen, heel goed zelfs ) een video clip schieten van De BoonDock Saints Teaser track. Ik ga er nog niet veel over los laten maar ik kan je nu al vertellen dat Flex helemaal gek in Zn kanes is. Jullie gaan dingen in die clip zien die eigenlijk niet publiek vertoond mogen worden. Sinds mijn broer toch leeft volgens zijn eigen regels (lol) gaan jullie eens wat meemaken!


Ik wil minstens 1 000 000 views op deze clip zien straks. Ik kan het commentaar nu al voorspellen gab hahahahahhaha.

Ik ben stiekem zelf achter de schermen bezig met het 1 en ander. Dit jaar worden er niet alleen keiharde straat tracks gedropt maar, ook hele leuke muziek. Het soort muziek wat gemaakt wordt voor iedereen! Jong en oud zullen hier plezier en  vreugde aan ondervinden. 

Om het kort en bondig te houden... ik heb geen zin meer om een concurrent te zijn in die POPPENKAST genre.


Er is maar 1 baas in die genre en dat is Flex en iedereen weet dat. Niemand in de scene heeft iets op die man en , als hij wilt breekt hij ze allemaal 1 voor 1 letterlijk in 2.


Ze zijn allemaal gelukkig dat hij zich niet stort op het muziek zoals zij dat doen. De top mannen weten dat ze schuiven moeten als hij zn bek open trekt anders wordt het kapot lelijk.


IK WIL EEN DIKKE SHOUT OUT DOEN NAAR ME PEOPLES OP HYVES !!! JULLIE ZIJN KEIHARD!!! IK LEES JULLIE COMMENTAAR DAGELIJKS EN VOORAL ALS IK ME FF KUT VOEL. HYVES HEEFT ME BAKKA ONVOORWAARDELIJK.


DIKKE SHOUT OUT NAAR TWITTER EN FACEBOOK.


Heb meer volgers nodig men ! Hook me ff up mensen...... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten