donderdag 9 juni 2011

HET WAS EEN LEUKE MAAR ZWARE WEEKEND PFFF ECHT LACHEN MAIN!!!

HEY LIEVE MENSEN,

Zoals jullie weten heb ik afgelopen zondag mijn verjaardag gevierd en op maandag de voorprogramma gedaan van de Wu Tang Clan. 2 super dagen achter elkaar!! Ben heeeelemaal op nog steeds!! Maar het was het meer dan waard allemaal!!!

Ik wil bijdeze iedereen bedanken die aanwezig was op mijn verjaardag en een speciale SHOUT OUT naar de volgende mensen. 

ROY EN ROBERTO VAN DE SFFRMKRS DANK JULLIE WEL MAN !!! TOP GASTEN....

GREENGANG
Jullie waren KAPOT hard ! Heb echt van jullie mogen genieten ! Het was een eer!

ADJE EN JAYH 
Ik hou van jullie man , jullie hebben afgemaakt in de Bitter.

SKENKIE
Heb je nog nooit live gezien en ik vind je KAPOT hard. Wat een techniek die gozer pffff.

Alle DJ's die gedraaid hebben , jullie waren maaaaaaaster main !!!
CHIEF 
FS GREEN
DJAN DOE 
CREAM 
SAVAGE 
ILL SKILLZ 
THE FLEXICAN
Ik wil jullie vanuit het diepste van mijn hart bedanken man, zonder jullie was het niks geweest!!!

Ik wil MC REGGA ontzettend bedanken voor het hosten!!! SUPER GABBER !! dank u zeer....

JWZZF voor de mooie foto's die je kunt bekijken op de website !!! Hieronder de link !!!

Slodder FIFtv voor de beeld opnames van mijn verjaardag en de voorprogramma van the Wu !! Binnen kort te zien op DeOnderbaasTV kanaal. Dus vergeet je niet te abonneren mensen!!!

Een special shout out naar me Broer FLEX .... voor het mee organiseren!!!
Wil iedereen die een financiĆ«le  bijdrage heeft geleverd om mij dit cadeau te doen van harte bedanken man. Echt tof van jullie ik heb het allemaal gehoord van Flex. #mucholove 

Ik wil BLACK ICE ent bedanken voor de promo film hahahahha dat was lachen!!!

Ik wil Mitch Hulsthof Totch Clothing bedanken voor het maken van de flyer 

ROCKS EN ZUEN ... thanks voor de stripper man hahahahaha die was KAPOT GEIL!!! 
Ik hou normaal nie van dit soort dingen maar , kreeg daar wel ff een harde plasser van pffff.

HIERONDER EEN PAAR FOTO'S VOOR DE MENSEN DIE ALLES GEMIST HEBBEN VAN DE VOORPROGRAMMA EN WU SHOW .... ENJOY.....

(kan helaas niet de beste kwaliteit up-loaden omdat de bestanden te groot zijn)






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten