donderdag 2 juni 2011

IK GA HET ROER OMGOOIEN.......

Voordat ik begin te schrijven en bijvoorbaat al weet dat ik dit na 24.00 online gooi wil ik zeggen, JONGENS IK BEN OFFICIEEL JARIG NU !!!

Ik ga het roer omgooien wat betreft mijn carrière. Heb net samen met Soul Searchin een geweldig product geleverd waar mensen jaren op gewacht hebben. Top! ontvangen! . Ze vinden het een classic allemaal en bekronen mij tot 1 van de beste in de game. Dit ga ik bewijzen op alle vlakken van de industrie nu.

Het gaat de laatste tijd , vergeleken met toen' verdomd goed met mij moet ik zeggen. Het is tijd dat ik de wereld dat ook laat zien doormiddel van mijn muziek. Ik ga het allemaal veel persoonlijker aanpakken! Ik ga mij ook wat meer richten op mijn vrouwelijke fans. Doe daar veel te weinig voor de laatste tijd. Ik ga ook gewoon hele leuke muziek maken. Muziek waar niet alleen de straat maar heel Nederland van kan genieten. Mijn levens verhaal ,,tot nu'' is zo naderhand al heel erg duidelijk geworden voor iedereen die daar interesse in had. Nu we dat grime stukje verleden tijd achter ons kunnen laten, ga ik dat ook werkelijk doen.

Tuurlijk ga ik ook harde straat platen maken!! De straat heeft me gemaakt tot wie ik ben. De laatste tijd vraag ik me af of ik die persoon nu nog steeds hoef te zijn? Ik ben wat dat betreft er nog niet helemaal uit en dat zal ook niet voor 100% gebeuren maar, dat hoeft ook niet. Het draag bij aan mijn karakter en charisma!!! Er zijn ook positieve aspecten die de straat je als geen ander meegeeft!! Die zal ik voor altijd koesteren ,,regels en codes''. Ik ben alleen dat gezeik ervan zat gewoon. Tijd voor leukere dingems main! Party time zogezegd en iedereen is welkom om een feesie te vieren met me.

Me ogen gaan ook steeds meer open staan naar mijn omgeving toe. Ik heb altijd het idee gehad dat ik er alleen voor stond maar, ik zie nu ook steeds meer in dat , dat het geval niet is perse . Ik wil bijdeze iedereen bedanken die zich op welke manier dan ook voor mij heeft ingezet de laatste tijd en jaren. Ik weet dat ik af en toe een harde klootzak ben en niet even aardig ben tegen iedereen in mijn omgeving maar, ik heb het ook niet altijd even makkelijk en, ook niet altijd even makkelijk met mezelf. En tot ik die volledige innerlijke rust heb gevonden, zal ik af en toe gewoon een harde klootzak blijven. Tis niet anders. We werken eraan.

De teering !!! wat heb ik een zin in aankomende zondag pffff. Ik hoor allerlei geruchten hahahahaha wordt 1 leipe avond. Voor de genen die er niet zijn !!! ,, jammer'' thats all.

love !!! de Onderbaas 
Thanks voor alle felicitaties op twitter mensen !! ik zie jullie op zondag avond 5 juni BitterZoet


P.s mensen subscribe je nou op DeOnderbaasTV kanaal , kleine moeite!! Voor degenen die dat al hebben gedaan ..... kapot hard ! en bedankt !

  6000 volgers op twitter = nieuwe clip en track met Flex de Hittespitter.
10000 volgers op twitter = THE BOONDOCKSAINTS EP

ONDER TUSSEN fix ik het 1 en ander nog wel voor jullie ,, geen stress main !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten