dinsdag 31 mei 2011

LEUKE DINGEMS MAIIIIN !!!!

HEY MENSEN,

Ik heb wat leuke nieuws vandaag. We maken stappen man shiiiiit! Big Boss Ockz heeft vandaag een Canon D5 aangeschaft . Weten jullie wat dat betekent ??? MEER beelden MEER clips en sowieso MEER chips.  Ja , de tijden van spelen waren al voorbij maar ,nu gaan jullie heel erg veel meer van ons zien. Misschien begin ik wel een eigen serie voor DeOnderbaasTV kanaal. Dus vergeet niet wat je MOET doen!

Was wel een hele dure investering van onze kant dus het minste wat jullie kunnen is ff abonnee worden op onze Youtube Kanalen !!!



Ga naar mijn kanaal op Youtube , log in met je eigen Gmail of Youtube kanaal en druk op het gele ,, subscribe'' knopje. Kom op man jongens het is maar een kleine moeite dit. Hieronder weer de link naar me pagina en deze verzoek blijf ik doen tot ik 2000 abonnees heb op mijn Youtube Kanaal.


Toen me broer hoorde van de nieuws zie hij direct ,, weet je wat ? zorg jij ervoor dat je sowieso 6000 volgers hebt op TWITTER dan, maken wij een nieuwe track en video clip samen voor je followers!! En vergeet de #BOONDOCKSAINTS EP niet man. Die shit moet echt geregeld worden! Ik heb hier echt 10 000 volgers voor nodig anders doet Flex het niet .

Ik ga die man ff irriteren door het volgende bekend te maken hahahahaha wuuhahahah (duivelse stem)
Flex de HitteSpitter heeft al 3 verschillende twitter accounts gehad en , omdat ie helemaal gek werd van die domme vragen die steeds gesteld werden heeft hij ze elke keer verwijdert. Moet je horen! Wisten jullie al dat de beste man een eigen kleding lijn is begonnen. De jassen van het merk VanGodLoose zijn al binnen !!! Je kan ze verkrijgen door een verzoek te doen op het volgende twitter account ! 

Er zijn er nog maar een paar en, alleen in de maten M en L. Ik heb er 1tje aan in mijn laatste video clip van Dan Weet Je Het Nu. Het is die zwarte Varsity Jacket met zwarte echt leren mouwen. Die shit is niet goedkoop dus , als je geen money maker bent ? Doe geen moeite om hem lastig te vallen.Het mooiste van die jas is het borduurwerk en de donker rode binnen kant met diamond cut pffff  . Ze kosten 280,- eu per stuk die dingen en ik moest gewoon 2 fakking mijer betalen voor die van mij aan die Aap dus, als je nog met een hoop domme vragen zit volg de beste man en stel ze aan hem ahhahahahaha wraak is een bitch he Flexie jongen?

Voor nu weten we dus gewoon nog niet echt hoe zo'n Canon precies werkt maar wij zijn geen domme jongens wat dat betreft! Geef ons een week en we Spielbuuuuurge die clips en shit.
Mijn optreden op 6 juni aanstaande wordt gefilmd door een Slodda van Streetknowledge en Black Ice. Hij weet wel hoe zo'n ding werkt want, hij heeft er ook 1. Willen jullie iets gefilmd hebben dan kan je de beste man bereiken op het volgende email adres om een offerte aan te vragen!
Fiftv@streetknowledge.nl  

VERGEET NIET MIJN VIDEO CLIPS TE PLAATSEN OP JE HYVES ALS JE DIE HEBT , ZE MOETEN VEEL MEER VIEUWS HEBBEN . SUPPORT ALS JE DOWN BENT MET DE ONDERBAAS !!!

DIT WAS HET WEER VOOR VANDAAG ,, denk ik'' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten