dinsdag 31 mei 2011

ER MOET NOG ZO VEEL GEBEUREN OMTRENT MIJN CARRIÈRE

Mensen vanaf nu gaan jullie mij overal kunnen volgen en  ZIEN!!! Maandag 6 juni 2011 doe ik de voorprogramma van the WU-Tang clan in de de melkweg we gaan hier beelden van schieten zowel on als back stage. Deze zal ik later op mijn Blog posten en met jullie delen.

Vergeet niet naar me feesie te komen In de BitterZoet op zondag 5 juni , dit wordt volgens mij een hele gekke avond. De mensen die het organiseren willen er niks over kwijt tegen me. Dus ik ben benieuwd het is voor mij ook een verrassing. Voor degene die niet weten waar de BitterZoet is , hieronder het adres.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=bitterzoet+amsterdam&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=

Ik ga denk ik ook maar een reeks losse tracks beginnen te gooien op het internet. Ben stiekem al bezig met een aantal projecten.

Weetje wat het is .. heb veel te weinig volgers op TWITTER nog vind ik , en ik heb veel te weinig abonnees op mijn Youtube Kanaal. Bij 10 duizend volgers drop ik een EP met mijn Broer Flex de HitteSpitter genaamd BoondockSaints dit wordt een keiharde!!!

Als mijn trouwe volgers op twitter er nou voor zorgen dat al jullie trouwe volgers mij ook gaan volgen dan kan ik dit realiseren voor jullie. Flex is echt een hardhoofd af ent toe en die 10 000 volgers was zijn idee. Moest er wel een beetje om lachen die gek  maar ja , geen 10 000 is geen EP dus jullie moeten er ook ff wat voor doen zo te zien ....

@RBDJANWSM
http://twitter.com/#!/RBDJANWSM

ABONNEER OP MIJN YOUTUBE KANAAL ik streef voorlopig naar 2000 abonnees , de rest komt wel van zelf.

Het is eigenlijk heel simpel , log in met je gmail account of maak een eigen YouTube kanaal en druk op DeOnderbaasTV kanaal op het gele ,, subscribe'' knopje boven aan de pagina  . Hier onder volgt de link naar mijn kanaal.
http://www.youtube.com/user/DeOnderbaasTV

Geen opmerkingen:

Een reactie posten