maandag 4 juli 2011

Flex en ik hebben iets leuks bedacht voor mijn BLOG dikke LoL

Lieve mensen,

Flex en ik hebben iets leuks bedacht voor mijn blog ( LoL) . Vanaf morgen ga ik artikels en verhalen plaatsen van onze bekendste vrienden uit de industrie die graag iets kwijt willen.

Ze mogen het hebben over wat ze ook willen dus, verwacht de grappigste , meest serieuze  , verdrietigste , vervelendste , hilarische , of juist ontzettende bull crap gerichte verhalen of berichten.

The Jump off gaat beginnen met onze eigen Jane Doe. Geen van de mannen durft natuurlijk als eerst dus we beginnen met onze eigen Jane die daar natuurlijk maling aan heeft!!!

Lees via de volgende link wat meer over haar ....
http://www.myspace.com/djjanedoe


Ik ben zo heel erg benieuwd over wat mensen gaan schrijven LOL dit wordt echt lachen!!!
Het is namelijk zo dat het niet voor 1 keer hoeft te zijn. Ze mogen ook op elkaars berichten reageren. Ze mogen van mijn part elke week iets nieuws schrijven en any thing goes.

Flex heeft ze de garantie gegeven dat hij persoonlijk verantwoordelijk is en wordt gehouden voor wat ze ook schrijven omdat, hij degene is die de verhalen als eerst leest en aan mij de OK geeft deze te publiceren op mijn BLOG.

Dit wordt 1 lange trip op deze  blog en Twitter let maar op !!!!

Wil iedereen vast bedanken voor het instemmen en mee doen ! Jullie zijn te GEK !!


LOVE DE ONDERBAAS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten